понедељак, 13. август 2012.

Men in this town











Ovih dana osjećam se izrazito transcendentalno ha ha, puštam da me misli i osjećanja odvedu na neka druga, uzvišenija mjesta, gdje se često osjećam malo bolje. Umirim čula i krećem put svog hodočašća, tu i tamo malo zalutam, međutim cilj je i dalje tu, uobličen ili bolje reći izobličen, ali i dalje tu, vidljiv i jasniji nego ikada. Ali nešto tu nije kako bi trebalo biti. It doesnt feel right...I onda sve ispočetka. Sve, put, usputne stanice, prolazni putnici i oni koji bi trebali biti tu do kraja, do samog odredišta, sve razlažem i ponovo slažem ali osjećaj je i dalje isti. Tada odlučujem da je bolje, barem na kratko promijeniti odredište. 




I dok se krećem sajber svijetom, nailazim na ovaj fantastičan sajt sa oh omiljenom temom ikada, nikada prevaziđenim uličnim stilom. (Obožavam kako prevodi na naš jezik vulgarizuju i donose poptpuno novi konotativni svijet, inače sasvim običnim riječima)  
Današnje odredište je Sidnej i već sam u mislima u južnoj zemlji, trenutno zamišljam i kengure i koale, što i nema neke veze sa sidnejskim uličnim stilom. Kako god.
Giuseppe Santamaria, živi u Sidneju i vodi Men in this town.com . Blog se bavi svakodnevnim stilom muškaraca, koji govori mnogo o tome ko su zapravo oni. ( To je moj jadni pokušaj da prevedem kliše iz About-a , ili jednostavno posjetite meninthistown.com i pročitajte About. )
Usput, ja sam oduševljen.   










1 коментар: